Gokväll!

 

 

Äntligen satte jag mig här, efter att ha kört ett par tvättar och fixat ordning mitt skrivbord.. aja, skrivbord och skrivbord, det är ett gammalt matbord som jag hittade i fyndboden på återvinningen för ett tag sen, men har inte fått gjort något med det så det har bara stått och tagit plats trots att jag har behövt ha ett ställe att sitta och skriva och pärla..


Skulle egentligen ha jobbat lite idag men det blev inte så, vi tog sovmorgon och sen stack vi till stallet, sen till fåren och busade i snön med Larah och sen åkte vi hem och kikade på en film, The Imitation Game med Benedict Cumberbatch..
Helt okej film faktiskt, rätt bra betyg från mig som inte är direkt lättimponerad.

Så ja det blev inget jobbat då tiden sprang iväg och just nu känner jag inte för att plocka fram alla pärlor och sätta igång med något..
Kanske sätter mig med mejlen istället, har hur mycket som helst att svara på och rensa i den inboxen..

Nej, men nu skall jag dricka upp mitt the och kolla lite på Youtube och besvara mejl!
Kanske kommer upp något mer inlägg idag, annars hörs vi imorgon! :)

 

 

 Gammal bild och väldigt ful redigering.....

Kommentera här: